Wstępniak :-)

Witam
chcąc pobudzić moje artystyczne komórki :-) postanowiłam założyć bloga, może on zmobilizuje mnie do pracy
poza tym muszę gdzieś przelać myśli kłębiące się w mojej wielkiej głowie :-)
Rozgość się Gościu, może coś Cię zaciekawi i uda nam się wirtualnie porozmawiać
Pozdrawiam wszystkich cieplutko
IzaEmi

sobota, 16 marca 2013

Kartek wielkanocnych cd..

Kolejna porcja karteczek, zapraszam do oglądania

zające 



















Kury, koguty i inne ptaszki :-)





0raz jajca

Praca zgłoszona na wyzwanie DeaArt


 i jeszcze taka karteczka sztalugowa, pomysł zaczerpnęłam od Jolagg

3 komentarze:

  1. Świetne kartki:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)
    Wklej proszę jakąś informacje podlinkowaną,że zgłaszasz kartkę na nasze wyzwanie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki i dość sporo jajecznych, ptasich i zajęczych, dziękuję za dołączenia do wyzwania DeaArt

    OdpowiedzUsuń