Wstępniak :-)

Witam
chcąc pobudzić moje artystyczne komórki :-) postanowiłam założyć bloga, może on zmobilizuje mnie do pracy
poza tym muszę gdzieś przelać myśli kłębiące się w mojej wielkiej głowie :-)
Rozgość się Gościu, może coś Cię zaciekawi i uda nam się wirtualnie porozmawiać
Pozdrawiam wszystkich cieplutko
IzaEmi

piątek, 5 października 2012

znowu karteczki decoupage'owe

znowu serwetki poszły w ruch a raczej pod nożyczki:-) zrobiłam 2 karteczki pasujące do prezentów~

~~~~~~~~~~~pierwsza do różowego serducha~~~~~~~~~~






~~~~~~~~~~a druga do "różanych podkładek"~~~~~~~~~~



serwetki nakleiłam na tekturkę a później wycięłam, w pierwszej zamocowałam ją na dystansującej taśmie dwustronnej a w drugim przypadku wyginającą się karteczkę nakleiłam tylko środkiem. Wg mnie efekt wyszedł fajny, ale niestety zdjęcia robione późno, przy złym świetle i dlatego nie widać zamierzonego efektu :-( 
Druga serwetka ( bukiet) jest jak by przymglona i dodatkowo "podrasowana" akrylami 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz