Wstępniak :-)

Witam
chcąc pobudzić moje artystyczne komórki :-) postanowiłam założyć bloga, może on zmobilizuje mnie do pracy
poza tym muszę gdzieś przelać myśli kłębiące się w mojej wielkiej głowie :-)
Rozgość się Gościu, może coś Cię zaciekawi i uda nam się wirtualnie porozmawiać
Pozdrawiam wszystkich cieplutko
IzaEmi

piątek, 5 października 2012

Podkładki z pudełkiem

na koniec "różane" podkładki wraz z pudełkiem
głupio tak pisać, ale wyjątkowo mi się podobają :-) ten brąz jest rewelacyjny,kształt pudełka i podkładek elegancki a motyw..przepiękny :-) same serwetki są jak by blade w swej urodzie a polakierowanie dopiero wydobyło całą ich urodę




a teraz zdjęcia we wrzosach,uwielbiam robić zdjęcia z nimi w tle,mam tam super światło i tło z drzew



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz